Človeško telo je narejeno za gibanje. Če mu gibanja ne naklonimo, postane okorno, leno, bolehno. A koliko gibanja in kakšno je primerno za nas?

Ljudje smo si različni. Imamo različne želje, potrebe, navade in možnosti. Nesmiselno se je vključiti v neko vadbo samo zato, ker je popularna. Nesmiselno je začeti teči, če nam je tek dolgočasen. Če vsega navedenega ne bomo upoštevali pri izbiri gibanja, bomo kaj kmalu končali s telovadbo. Enako se bo zgodilo, če bomo z gibanjem pretiravali, izpostavljeni pa bomo tudi morebitnim poškodbam.

Zato je ključnega pomena, da izberemo gibanje, ki nam ustreza v vseh pogledih, nam je v veselje in zadovoljstvo ter z njim ne pretiravamo – telesu prijazno gibanje.

Kako izbrati telesu prijazno gibanje, ki bo pravo za nas?

Za vsakega od nas je to nekaj drugega. Preden začnemo, si zastavimo naslednja vprašanja:

  1. Kaj rad_a počnem?

  2. Kakšne so moje obveznosti?

  3. Kdaj imam čas za gibanje?

  4. Kakšne so moje finančne zmožnosti?

  5. Kakšni so moji cilji v zvezi z gibanjem?

Preko njih pridemo do odgovora, kaj je telesu prijazno gibanje za nas.

Vsak poskus vpeljati novo navado v naše življenje je zahteven, saj smo narejeni tako, da se upiramo spremembam. Pomembno je, da vztrajamo. Sčasoma nam bo gibanje postalo prijetno in se ga bomo veselili.

Poiščite pomoč, če potrebujete motivacijo za telesu prijazno gibanje ali spremembo prepričanj in navad, ki vas ne podpirajo. Več o telesu prijaznem gibanju najdete v arhivu člankov.